Rovat: brandtrend

Megérkezett a S. Pellegrino különkiadása

Kategória: Brandtrend.

A S. Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek a már évszázados múltra visszatekintő ásványvízmárka számára: a kínai Neri&Hu, az amerikai Steven Haulenbeek és a francia Philippe Nigro. A díjnyertes kínai Neri&Hu építész csapat filozófiája szerint a jó munkához meg kell ismerni a projekt hátterét. Így volt ez a S. Pellegrinonak készített dizájn esetében is, és végül a levegő témájában alkottak. Címkéjük a felhővé formálódó vizet és annak esővé alakulását ábrázolja a vízmolekulára utaló apró pontokkal. Steven Haulenbeek az USA legizgalmasabb dizájnereinek egyike. Kísérletező stílusával a víz földre érkezését ábrázolja.
Olvass tovább

Chatbottal újít a Port.hu

Kategória: Brandtrend.

Elindult a Port.hu műsorkereső chatbotja, az Extreme Net Digitális és Kommunikációs Ügynökség közreműködésével. Pár kattintással nem csak megnézheted, hogy hozzád legközelebb hol és mikor játsszák a kívánt filmet, de még az előzeteshez, értékelésekhez és szereplőkhöz is azonnal hozzáférhetsz. A botot arra is megkérheted, hogy ajánljon neked valami jót, mindezt Facebook Messengeren keresztül, könnyedén a mobiltelefonodról. A beszélgetést a Port.hu Facebook oldalán indíthatod, az üzenetküldő gomb megnyomásával, melynél semmilyen plusz programot nem kell telepítened.  A chatbot azonnal válaszol neked a nap 24 órájában, bárhol és bármikor, a mobilodon keresztül. A jelenlegi Facebook Messengerbe fűzött chatbot minden okostelefonnal rendelkező felhasználónak biztosított. A mobil
Olvass tovább

Így ünnepelt a tízéves Comedy Central

Kategória: Brandtrend.

Október 1-jén volt tíz éve, hogy a Viacom elindította a Comedy Central magyar nyelvű adását. A szülinap jegyében a humorcsatorna egy gálán ünnepelt. A rendezvény vendégserege együtt idézhette fel az elmúlt egy évtized számos emlékezetes produkcióját. Többek között megtudhatták, hogy a Comedy már az indulása első napján Susogós mackók-függővé tette az országot. De az is kiderült, hogy a képernyőre tapadva nemcsak megtanulhattuk, hányféle módon halhat meg Kevin, vagy melyik állat az ász, de elhozta nekünk Budapestre Brian Griffint, valamint a produkció főcímdalát imitálva életre keltette a Family Guy teljes szereplőgárdáját. S ha mindez nem lenne elég, volt itt vicces improvizációs
Olvass tovább

Versenyben az irodák

Kategória: Brandtrend.

Az Erzsébet téren található OfficeUP iroda a Design Héten debütált abból a célból, hogy megmutassa, egy kis helyiségből is lehet rövid időn belül kreatív és trendi munkakörnyezetet kialakítani. A hazai környezetből is kiemelkedő ideiglenes irodát csütörtök estig bárki ingyenesen kipróbálhatja. A Dizájn Hét alkalmával bárki kipróbálhatja, milyen egy magas színvonalon kivitelezett dizájn irodában dolgozni. Erre az alkalomra hozta létre az iroda.hu az Erzsébet téren található OfficeUP irodát, amely 2018. október 18-ig ingyenesen látogatható minden nap 9-19 óra között. Az iroda célja, hogy megmutassa, a helyiségek kialakításánál nem a méret a lényeg, hanem azok a kreatív megoldások, amelyeket alkalmazva egy kis
Olvass tovább

Adathalászat, zsarolóvírusok, BYOD

Kategória: Brandtrend.

A Cisco közzétette kis- és középvállalatokról szóló biztonsági jelentését. Az SMB Cybersecurity Report 26 ország, több mint 1 800 kis- és középvállalatának adatait dolgozta fel. A tanulmány bemutatja a kisebb vállalkozásokat érintő kockázatokat, illetve a KKV-k biztonsághoz való hozzáállását. A Cisco a biztonsági jelentés mellett áttekintést ad a kis-és középvállalatokat fenyegető 5 leggyakoribb támadásról és a megfelelő védelmi lépésekről is. A jelentés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a válaszadók 53 százalékánál történt már adatvesztés. Az incidensek gyakran jártak pénzügyi következményekkel, beleértve az elmaradt bevételeket, valamint az adatvesztés utáni helyreállítás költségeit. A jelentés legfontosabb megállapításai: A középvállalatok 30 százaléka nyilatkozta, hogy az adatszivárgások
Olvass tovább

80 éves a Columbia sportruházat

Kategória: Brandtrend.

A hazánkban 20 éve jelenlévő sportszergyártó története nem mindennapi, vezetője már közel 50 éve az alapító, Paul Lamfrom lánya, a ma 94 éves  Gert Boyle, akinek szülei még 1938-ban emigráltak Németországból, majd Portlandben telepedtek le. Először egy kalapkészítő üzletet vásárolt a család, nevezetesen a Columbia Hat Company-t, a közeli folyóról elnevezve. Ez egy újfajta szabadságot és egyben valaminek a kezdetét jelentette számukra. Ám amikor a kalapok népszerűsége csökkenni kezdett, kültéri tevékenységekhez szükséges felsőruházatot kezdtek el értékesíteni. Ebből nőtte ki magát később a ma már világszerte ismert sportmárka. A cég első valódi sikere akkoriban egy halászmellény volt, melyet Gert otthon készített
Olvass tovább

Sztárok veszik át az uralmat a Noizz.hu-n

Kategória: Brandtrend.

A Terepcsere keretében népszerű hazai hírességek veszik át egy-egy napra a főszerkesztői széket, hogy saját ihletésű tartalmaikkal lepjék meg a Noizz.hu olvasóit, és még többet áruljanak el saját magukról. Az első Terepcsere októbertől év végéig várja a Noizz követőit, többek között Dukai Regina, Varga Viktor és Rubint Rella részvételével. A Terepcsere során havonta két híresség foglalja el a Noizz.hu főszerkesztői posztját, hogy egy-egy napra átvegye az uralmat a Noizz.hu felett és az ő elképzelései, útmutatásai alapján készüljenek el a tartalmak. A Noizz.hu Terepcsere nemrég vendégül látta Páncsity Kata és Molnár Nini divattervezőket. Most azonban még magasabb fordulatszámra kapcsolnak: október 17-én
Olvass tovább

Non-stop márkaélményt követlenek a fogyasztók

Kategória: Brandtrend.

Hétfőn mutatták be a Branding 2018 whitepaper-t, melyben húsz szakértő osztotta meg gondolatait az idei év trendjei alapján a márkaépítésről. A kiadványban megtalálható kutatásokból leszűrhető trend szerint a fogyasztók, azonnali, kizökkentés nélküli márkaélményt akarnak megélni csatornáktól függetlenül, 0-24 órában. További mérések szerint ezek az élmények legmeghatározóbbak a vásárlási döntéseknél és a fogyasztók közel a fele tovább áll, ha a márka nem a személyre szabott igényeire reflektál. A tavalyi év után immár másodszor megjelenő kiadvány fő üzenete, hogy a vezető cégek igyekeznek a világon középpontba helyezni a fogyasztóikat: közhelynek tűnhet, mégis forradalmi szemléletváltást hoz a cégek életébe és átalakítja azt, ahogy a
Olvass tovább

Erősödő fogyasztóvédelem a digitális piacokon

Kategória: Brandtrend.

A digitális piacokon megjelenő új üzleti modellek korábban nem ismert és egyre összetettebb problémákat vetnek fel, amire a Gazdasági Versenyhivatal is reagál, ahogyan azt a szervezet digitális fogyasztóvédelmi stratégiája is mutatja. Az eddigi tapasztalatok alapján a szolgáltató vállalkozásoknak különösen körültekintően kell eljárniuk ügyfélkezelési gyakorlatuk és kommunikációjuk kialakításakor. A digitalizáció a fogyasztók számára rendkívül előnyös, mert szélesebb termékválasztékot, alacsonyabb árakat, kényelmesebb megoldásokat, a fogyasztói élmény javulását eredményezi. Ugyanakkor a digitalizált megoldások sok új kihívást is magukban hordoznak, hiszen az interneten alapuló új üzleti megoldások a fogyasztók és a szolgáltatók számára is számos kérdést vetnek fel. A Gazdasági Versenyhivatal közelmúltban közzétett digitális
Olvass tovább

Nézettségi adatok 2018 – 41. hét

Kategória: Brandtrend.

1. X-FAKTOR RTL KLUB 1 276 527 2. SZTÁRBAN SZTÁR TV2 832 482 3. TÉNYEK TV2 803 229 4. HÍRADÓ RTL KLUB 720 962 5. FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 718 985 6. BARÁTOK KÖZT RTL KLUB 708 792 7. SURVIVOR RTL KLUB 675 860 8. A LEGBÁTRABB PÁROS TV2 597 089 9. ÉJJEL-NAPPAL BP RTL KLUB 572 860 10. NINJA WARRIOR TV2 562 308 (Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2) A részletes televíziós nézettségi adatok ITT: RATINGS_2018_w41 Source: Brandtrend
Olvass tovább