Rovat: brandtrend

K&H e-kupa először Magyarországon

Kategória: Brandtrend.

Szeptember 30-án kerül sor az első magyarországi hivatalos K&H e-kupa versenyre az MTK E-sport Szakosztályának szervezésében. A versenyen 128 jelentkező mérettetheti meg magát, ahol az utolsó fordulóba bekerülő legjobb négy játékos profi e-sportolókkal küzdhet meg. A nyári labdarúgó-világbajnokság után a szeptember is nagy meglepetést tartogat a foci szerelmesei számára, főként, akik az online változatért (is) rajonganak: szeptember 30-án rendezik meg ugyanis az első hivatalos magyarországi K&H e-kupa versenyt az Új Hidegkúti Nándor Stadionban. Az 1000 euró összdíjazású kupán 128 versenyző kieséses rendszerben küzd meg egymással Playstation 4 platformon, majd az utolsó fordulóban a legjobb 4 játékoshoz meghívott profi e-sportolók is
Olvass tovább

Elindult a 2018-as Az Év Honlapja pályázat

Kategória: Brandtrend.

„Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Hódít a vertikális videó, bedurvult az influencer marketing, nyakunkon a mesterséges intelligencia. A digitális marketing-terek egyre automatizáltabbak és szabályozottabbak. Minden a dinamikáról, a mozgásról, a gyorsulásról szól. A digitális pénzek felforgatják a fintech világát, minden azonnal kell. A marketingesek alig győzik szusszal a változások követését. Fontos a tanulás, a fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója. Az új vizuális- és technológiai trendeknek, illetve a célközönség elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné
Olvass tovább

A romló elérések hatásos ellenszerei

Kategória: Brandtrend.

Időpont: 2018. szeptember 6. csütörtök, 9.00–16.00 Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet) Eredményes hirdetési célzások a megváltozott Facebook-algoritmusra, célcsoportunk vándorlásának követése és más hangon megszólítása. Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig! Miről szólnak? A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is
Olvass tovább

A márkák csillogó és viszontagságos élete

Kategória: Brandtrend.

Az RMÜE idén a marketing témájának körbejárását tűzte ki célul. Mint írják, az üzleti kapcsolatok kialakítása és ápolása mellett szakmailag is lehet majd fejlődni. Mikor? szeptember 20-21-én. Szeptember 20-án üzletember találkozó, ahol kötetlen formában találhatnak új üzleti partnerekre és ápolhatják a már meglévő kapcsolataikat. Szeptember 21-én, a szakmai napon a marketing hitvallások és stratégiák, innovációs bakik és a krizis kommunikáció is teritékre kerül! Részletes program: RMÜE Marketing villanások- program Hol? Kolozsváron: Üzletember találkozó- Crush Wine Bar (cím: Victor Deleu utca, 1 sz., Kolozsvár) Gazdasági konferencia- Marketing villanások- Golden Tulip Ana Dome Hotel**** (cím: Observatorului utca, 129 sz., Kolozsvár) Kivel? Az RMÜE társszervezői: Magyarország Kolozsvári Főkonzulátusa, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Olvass tovább

Csalókra figyelmeztet a UPC

Kategória: Brandtrend.

Az elmúlt időszakban megszaporodtak a szolgáltatás átírásával kapcsolatos jogosulatlan visszaélések, amelyek során csalók élnek vissza a UPC nevével és ügyfeleinek jóhiszeműségével. A vállalat azt javasolja előfizetőinek, hogy minden esetben az ügyfélszolgálattal egyeztessenek, amennyiben előfizetésüket más nevére szándékoznak átíratni. Ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve ajánlják fel, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy – közlésük szerint – terhet vegyenek le a vállukról. Mindezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket (médiabox, modem). A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor átírási kérelemmel keresik
Olvass tovább

Lengyel cég forgathatja fel a mobilhirdetési piacot

Kategória: Brandtrend.

Lengyelország mellett Ukrajnában, Romániában, Oroszországban, Törökországban és immár Magyarországon is jelen van a vállalat, amelynek technológiája globális használatra is alkalmas. A Selectivv adatbázisa több mint 80 millió mobilkészülék adatait ismeri. Magyarországon már most 3,5 millió készüléket „lát”. Ismeri az okostelefon felhasználó korát, nemét egyéb demográfiai adatait. Látja mely szolgáltatónál van előfizetés, milyen típusú a telefon és milyen applikációkat töltöttek rá. A Geotrapping szolgáltatás az okostelefonok és táblagépek felhasználói adatai alapján, az eszközinformációk egy adott helyen és időben történő összegyűjtését teszi lehetővé. A szolgáltatással egy adatbázis létrehozására van lehetőség, ami később remarketing célokra használható. A gps koordináták mentén pontosan látja, hogy
Olvass tovább

Krzysztof Zanussi lesz a filmfesztivál zsűrijének elnöke

Kategória: Brandtrend.

A CineFesten az elmúlt évek hagyományainak megfelelően több nemzetközi szervezet által delegált zsűri is közreműködik, melyek az általuk odaítélt díjakról fognak dönteni – közölték szerdán az MTI-vel a szervezők. Az idei CineFest játékfilmes nagyzsűrijének elnöke Krzysztof Zanussi lesz, aki hosszú és sikeres pályafutása során elnyerte többek között a Velencei Filmfesztivál fődíját, az Arany Oroszlánt, a Zsűri díját Cannes-ban, jelölték Golden Globe-díjra, valamint megkapta a Locarnói Filmfesztivál fődíját, az Arany Leopárdot is. Zanussi az európai és az egyetemes filmművészet egyik legfontosabb alakja. Az egyik legintellektuálisabb, legműveltebb, legtisztábban fogalmazó, legfelkészültebb, legtöbb nyelven beszélő filmrendező – méltatta a lengyel művészt a CineFest, amely idén
Olvass tovább

Tovább erősít a piacon az Allianz

Kategória: Brandtrend.

A CIB Önkéntes Nyugdíjpénztár Igazgatótanácsa és Közgyűlése az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztárt választotta jogutódjának, miután nyilvános tender keretében több ajánlatot megvizsgált egy nemzetközi tanácsadó cég szakmai támogatásával. A döntésnél az egyik legfontosabb szempont a hosszú távú stabil működés volt, így a kilenc ajánlat közül az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztárra esett a választás, amely a legnagyobb saját tőkével rendelkező hazai nyugdíjpénztár. A beolvadást követően a korábbi CIB Önkéntes Nyugdíjpénztár tagok négy választható portfólió között ingyenesen válthatnak. Az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztár stabilitásának, alacsony költségeinek, valamint az elmúlt években elért kiegyensúlyozott hozameredményeinek köszönhetően magas szintű szolgáltatásokat és ügyfélkezelést nyújt ügyfeleinek. A tagok
Olvass tovább

A Huawei P20 Pro lett a legjobb okostelefon

Kategória: Brandtrend.

A Huawei csúcstelefonja, a P20 Pro nyerte el idén az Európai Kép- és Hang Szövetség (EISA – European Image and Sound Association) legjobb okostelefonnak járó díját („EISA Best Smartphone 2018-2019”). A világ 50 legelismertebb fogyasztói elektronikai magazinját tömörítő szövetség elsősorban az idén márciusban bemutatott készülék fotózási képességeit és tripla LEICA kamerarendszerét méltatta, kiemelve, hogy a P20 az idei év leginnovatívabb és technikailag legkiválóbb okostelefonja. Az EISA a hatodik egymást követő évben díjazott Huawei-készüléket. A 27 ország fogyasztói elektronikai eszközök teljes spektrumát képviselő zsűri a díjátadón kiemelte: „A P20 Pro készülék nemcsak a leginnovatívabb és technikailag legkiválóbb okostelefon, de karcsú dizájnjával és
Olvass tovább