Nyereményjátékkal csábít Budapestre az ibis

Kategória: Brandtrend.

Az AccorHotels által üzemeltetett ibis család szállodáinak a zene egy állandó stratégiai eleme – a legtöbb szervezett programban, akcióban, de még működésében is kiemelt helyet foglal el. 2017-ben az „ibis. a zene itt él” kampány keretében egy speciális zenei versenyen tehetséges művészek kaptak lehetőséget első kislemezük felvételére egy különleges, az egyik varsói ibis szállodában kialakított stúdióban. Szintén tavaly az Universal Music-kal partnerségben bonyolította le a CEE MUSIC 2017 Dalszövegíró Tábort. Az ibis család szállodái az „ibis színpad” kezdeményezés részeként nyitott olyan helyi művészek felé is, akik rendszeresen rendeznek kisebb koncerteket rajongóiknak. A zenei tehetségeseket a munkatársak közül is üdvözli az ibis; a szállodalánc támogatja, hogy a zene és a szállodák iránti szenvedélyüknek hódoljanak a kollégák. Mindemellett, köszönhetően a Jukebox by Deezer zenei rendszernek, a vendégek saját DJ-ként kiválaszthatják, hogy milyen zene szóljon a szállodák belső tereiben.

A vállalkozó szellemű résztvevők közül hárman egy kéthetes kalandos utazást nyerhetnek az ibis család szállodáiba a BeMy zenekarral. Ezért pályázóként három feladatot kell teljesíteni: egy rövid videóban el kell mondani, miért ő a legjobb választás erre a különleges utazásra, majd meg kell tervezni az utat a budapesti Sziget Fesztivál értinésével, mely további európai 25 városon kell, hogy keresztül vezessen, ahol az ibis család szállodái jelen vannak. A kész pályázati munkákra a közösségi médiában kell szavazatokat gyűjteni – a 20 legtöbbet bezsebelő közül a legjobb 10 anyagot a nagykövetek kiválasztják, a végső megmérettetésre pedig Varsóban kerül sor, ahol július végén győzteseket hirdet a szállodalánc.

A BeMy zenekart a két testvér, Mattia és Elie alapította, akik lengyel gyökerekkel rendelkeznek, de Franciaországban születtek és nőttek fel. A zenéjük olyan popzene, melyet indie rock elemei kevernek olyan eleggyé, amely leginkább megtestesíti a nyári fesztiválok fesztelen és különleges atmoszféráját. A „Gyere a Szigetre” kampány keretében az utazáshoz egy külön zeneszámot fognak alkotni, ami a megélt élményeket zenésíti meg: rengeteg kalandot és nagyszerű bulit a Sziget Fesztivál 7 napján és 9 színpadán, valamint a turnébuszos európai álomutat.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend