Növelte bevételét a UPS

Kategória: Brandtrend.

A UPS üzleti jelentésében közölte, hogy a 2018. első negyedéves egy részvényre jutó bevételei 17 százalékkal 1,55 dollárra emelkedtek köszönhetően elsősorban a nemzetközi és az ellátási lánc és teheráru üzleti egységek üzemi nyereségében bekövetkezett két számjegyű növekedésnek.

“Az árbevétel-növekedés valamennyi üzleti egységben erős volt, bizonyosságul a UPS globális szolgáltatásainak népszerűségére, illetve a kedvező gazdasági kondícióknak köszönhetően”  -mondta el David Abney, a UPS elnök-vezérigazgatója. “Ezek az előnyös trendek a cégünk átalakítására vonatkozó terveinkkel párhuzamban erős növekedési pályán tartják a UPS-t.” 

A cég első negyedéves adatai:

  • A teljes bevétel 10 százalékkal 17,1 milliárd dollárra nőtt.
  • Az átlagos hozamok 4,3 százalékkal növekedtek, első sorban a nemzetközi és Amerikai késleltetett légi szolgáltatásoknak hála.
  • A cég közel tíz százalékkal növelte a részvényeire kifizetett osztalék mértékét, mintegy 840 millió dollárt osztva szét a részvényesek között.
  • A negyedév során 1,5 milliárd dollár tőkeberuházást hajtottak létre a cég hosszú távú beruházási stratégiáját támogatandó.

Az Amerikai belföldi csomagszállítás szegmens első negyedéves adatai:

  • A bevétel 7,2 százalékkal 10,2 milliárd dollárra növekedett a negyedév során. A bevétel valamennyi termékkategóriában növekedett.
  • Az egy kiszállított csomagra jutó bevétel 2,6 százalékkal nőtt.
  • Az üzemi nyereség növekedését egyebek mellett az Amerikában tapasztalható zord téli időjárás is 85 millió dollárral csökkentette.

“A sokrétű globális stratégiánk és korábbi beruházásaink mind a bevétel, mind a profit terén kétszámjegyű emelkedést eredményezett a szegmensben” – mondta el Abney. “Valamennyi nemzetközi régiónk hozzájárult a növekedéshez, és azt várjuk, hogy ez a lendület az év során is folytatódni fog.”

A Nemzetközi csomagszállítás szegmens első negyedéves adatai:

  • A nemzetközi bevételek 15 százalékkal nőttek a negyedév során. A valuta-semleges bevételnövekedés 8,7 százalék volt.
  • Az Export, Belföldi és Cargo termékcsoportok mind kétszámjegyű növekedést produkáltak.
  • Az export szállítmányok napi mértéke átlagosan 12 százalékkal nőtt.
  • Az exportmennyiségek Európában és Amerikában is erős növekedést mutattak.
  • Az üzemi nyereség 594 millió dollárt tett ki, mely 15 százalékos növekedés az előző évhez képest.

Ellátási lánc és teheráru szegmens újabb erős negyedévet zárt. Mind a bevételek, mind a nyereség két számjeggyel növekedett.

A bevételek 16 százalékkal 3,4 milliárd dollárra nőttek. Az üzleti egység a minőségi szolgáltatásokra koncentrált.

  • A Szállítmányozás üzletág vezette a szegmenst a maga 27százalékos bevétel-növekedésével.
  • A UPS Teheráru üzletág bevételei 9,9 százalékos növekedést produkált, hála az LTL (részrakományos szállítmányok) erős árösszetétel és raksúly növekedésének.
  • Az üzemi nyereség 170 millió dollár volt, mely 14 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest.

“A jól megtervezett üzleti stratégiáink erős eredményeket hoznak mind a Nemzetközi, mind az Ellátási lánc szegmensünk terén” – nyilatkozta Richard Peretz, a UPS pénzügyi igazgatója. “A beruházásaink hozama, az új többéves hatékonysági fejlesztésünk, és erős árképzési stratégiánk jó pozíciókat biztosítanak a vállalatunk számára.”

  • A UPS 2018-ra a 7,03-7,37 dolláros sávba várja a cég egy részvényre jutó bevételét.
  • A szabad pénzállományt 4,5 és 5 milliárd dollár közé prognosztizálják.
  • A tervezett tőkeberuházás 6,5-7 milliárd dollár.

(BrandTrend)

Source: Brandtrend