Dua Lipával ünnepel a Pepsi

Kategória: Brandtrend.

A Pepsitől mára elválaszthatatlan lett a foci. Ez az a játék, ami nemtől, kortól és származási helytől függetlenül képes összehozni az embereket. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy nemzetközi szinten újabb 3 évvel hosszabbítottuk meg az UEFA Champions League szponzorációs együttműködésünket. Az egyik legfrissebb elismerésünk pedig, hogy az UEFA Champions League szponzoraként a PepsiCo nyerte meg a UK Sponsorship Awards Legjobb Nemzetközi Futball Szponzorációnak járó díját!” – mondta Buzder-Lantos Nikoletta, a Pepsi magyarországi marketingvezetője.

Az UEFA Champions League a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgótornája, melyet több mint 200 országban követ milliárdnyi focirajongó, így a szponzoráció folytatása példa nélküli lehetőségeket tartogat a Pepsi számára. „Arról vagyunk ismertek, hogy mindig meglepő, új oldaláról ragadjuk meg azt a sportot, amit a bolygón szinte mindenki ismer. A 2018-as UEFA Champions League kampányunk esetében is a játék iránti rajongásból indultunk ki, ami összeköt minket is, a szurkolókat is és a játékosokat is egyaránt” – emelte ki.

Az idei Pepsi kampányban a sport művészete és a benne rejlő határtalan játékosság kerül fókuszba, olyan ikonikus hősök részvételével, mint az év legjobb játékosának ötször választott Lionel Messi, a Real Madrid színeiben játszó, többszörös BL nyertes Marcelo és Toni Kroos, a legjobb női játékosként számon tartott Cari Lloyd, vagy éppen a legifjabb reménység Dele Alli. A világhírű játékosok a rajongókkal karöltve, paintball labdákkal zsonglőrködve bizonyítják rátermettségüket a reklámfilmben, miközben kékre festik az egész környéket. Messi, Marcelo és Toni Kroos pedig a Pepsi csomagolásokon is feltűnik.

PepsiFootball2018_Dua_Lipa_1

Az UEFA Champions League döntőjére még tartogat meglepetéseket a Pepsi: az „opening ceremony show” sztárját is a márka delegálja, aki nem más, mint az idei Brit Awardsra öt kategóriában is jelölt Dua Lipa. A 22 éves londoni énekesnő a YouTube-ra feltöltött feldolgozásaival szerzett magának ismertséget, népszerűsége pedig az egekbe szökött az utóbbi években: ő a legfiatalabb női előadó, aki a YouTube-on elérte az 1 milliárdos megtekintést a New Rules című számával.

PepsiFootball2018_Dua_Lipa_3

Az UEFA Champions League fináléja azonban még várat magára, de addig is lesz miért izgulniuk a Pepsi fogyasztóknak. A tavaszi „Nyerő 11-es” játékban 11 darab izgalmas nyeremény talál gazdára naponta azok között, akik a sárga promóciós Pepsi kupakokban található kódot feltöltik a pepsi.hu-ra.

Végezetül, magyarországi szereplők is vissza fognak köszönni a kampányban. A Pepsi a közösségi média hazai véleményvezéreit izgalmas focis kihívásokra invitálja: feltűnik majd Bogdán Ádám kapus, valamint ismert YouTuberek és influencerek.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend