Filter.hu néven folytatja a Toptalq

Kategória: Brandtrend.

A Filter.hu működésének lényege, hogy az interneten található információkat könnyen érthető és jól kezelhető témákba rendezi. Az innovatív megoldás így az aktuális témakörökre helyezi a hangsúlyt, ami az információk személyre szabottabb szűrését és egy terület alaposabb megismerését is lehetővé teszi a felhasználók számára. A portál rendszerének alapja a saját fejlesztésű hírgyűjtő szoftver és az egyedi kialakítású webes megjelenítési felület. A portál jelenleg több mint 100, aktuális eseményeket feldolgozó vagy általános témában automatizáltan, algoritmus segítségével gyűjti az online elérhető megjelenéseket, amelyeket szerkesztői támogatással, időrendi sorrendben, intuitív felhasználói platformon tesz közzé látogatói számára. Az egyes hírek címe, illetve pár szavas bevezetője alapján a látogatók továbbkattinthatnak az eredeti hírforrásra.

A portál legújabb frissítésének eredményeként, az egyes témáknál található csúszka beállításának segítségével az oldal látogatói azt is megnézhetik, hogy melyek a legnépszerűbb cikkek a Filteren. A fejlesztők további tervei szerint hamarosan a felhasználók előtt is megnyílik a lehetőség, hogy a Filter motorja segítségével saját témákat indítsanak.

Filter_fooldali_kep

Az oldalt 2015-ben, az Új Széchenyi Kockázati Tőke Program keretében, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. segítette a piacra lépésben. A befektetés révén létrejött portál jelenleg hat fős stábot foglalkoztat, és folyamatosan növekvő forgalommal napi mintegy 40-50 ezer egyedi látogatót vonz. Az oldal – még Toptalq.hu néven – 2016-ban elnyerte az „Év honlapja” díjat. A Hiventures révén megvalósult második körös befektetés mögött a 1,5 éves sikeres működés, növekvő látogatottság és a meggyőző koncepció áll.

„A tőkeinjekcióval az a célunk, hogy a sikeres magyarországi bemutatkozást követően, a hírgyűjtők piacán meghatározó szereplővé tegyük a Filtert, miközben a hazai hírportálok kiemelt partnerévé válunk egy olyan megoldással, amire nem láttunk még példát sem itthon, sem külföldön” – emelte ki Grégász Zsolt, a cég társalapítója. „Algoritmikus, automatizált alapjainak köszönhetően a portál nyelvfüggetlen és gazdaságosan formálható, így más nyelvekre átállítva később a regionális és a nemzetközi piacon is sikert érhetünk el ezzel a magyar fejlesztéssel. Mindeközben igyekszünk megoldást biztosítani a hatékony széleskörű tájékozódásra, és elkerülni a sokat emlegetett „Facebook-buborék” negatív hatásait” – tette hozzá a szakember.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend