Világklasszis futballsztár bombázta a tévéket

Kategória: Brandtrend.

Összesen több mint 200 millióan nézték meg az LG Electronics kampányvideóját, amely prémium nanocellás televíziókon mutatja be a betekintési szögek jelentőségét. A kisfilmben, amely három héten keresztül vezette az Ad Age vírusvideó-toplistáját, a brazil labdarúgó, Kaká teszteli a vállalat készülékeit, összehasonlítva azokat a hagyományos LCD tévékkel.

Az “LG Nano Cell Super Challenge”, azaz LG nanocella-szuperkihívás című videó a legnagyobb közösségimédia-felületeken – a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon – április 30-án jelent meg. A közzététel óta napi 6,6 millió megtekintést ért el.

A tesztben két, televíziókból összeállított videofalat hasonlítanak össze: az egyik az LG prémium nanocellás Super UHD televízióiból, a másik hagyományos LCD kijelzőkből áll.

Kaká feladata az volt, hogy a labdát a videofalon megjelenő színes négyzetekbe irányítsa, 60 fokos szögből elrúgva. A világklasszis labdarúgó a kihívást gyorsan teljesítette, amikor az LG nanocellás tévéire célzott – hiszen ott a színek oldalról nézve is változatlanok – , a hagyományos LCD tévék esetében azonban gondjai akadtak.

Nano Cell Super Challenge

A videó időzítése nem véletlen: az idei labdarúgó-világbajnokságra készülve az LG különös figyelmet fordít a prémium televíziók népszerűsítésére. Az M4 Sport a világbajnokság hazai partnereként HD-ben közvetíti a mérkőzéseket, melyeket az LG tévéken akár 4K minőségben is élvezhetünk a felskálázásnak, azaz az eredeti kép feljavításának köszönhetően.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend