Együttműködik az IKEA és a LEGO Csoport

Kategória: Brandtrend.

A fejlődés kulcsa a játékban van, ennek felfedezése elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb életet élhessünk. A játék számtalan jelentéssel bír az emberek számára. A mindennapi életben a játékot különböző akadályok gátolják. Ezek közül néhány elsősorban a felnőttek számára jelent gondot. Az egyik ilyen például, hogy a felnőttek úgy gondolják, a játék rendetlenséggel jár. Más korlátok pedig inkább a gyerekek számára kézzelfoghatóbbak, erre példa, amikor a felnőttek megpróbálnak rendet teremteni a játékkörnyezetben, amit a gyerekek valójában élveznek.

Az IKEA Play Riportban az IKEA gyermekeket kérdezett arról, hogy mit szeretnének, és 47%-uk válaszolta azt, hogy több közös játékidőt szeretne a szüleivel. Ugyanekkor a megkérdezett szülők 90%-a gondolja úgy – arra a meggyőződésre alapozva, hogy a játék fontos – hogy a játék elengedhetetlen a jólét és a boldogság szempontjából. Egy ezt követő, a játékról készített LEGO tanulmány szerint a szülők 95%-a adta azt a választ, hogy a játék alapvető szerepet játszik gyermekük fejlődésében, és a LEGO kockák segítik a kicsik kreativitását. Akkor hát miért nem játszunk többet? Az együttműködés célja, hogy több alkalmat teremtsen a játékra. Először úgy, hogy megpróbálják a teljes otthont egy jobban funkcionáló és mókásabb hellyé varázsolni.

“A LEGO Csoportnál a kezdetektől fogva az a küldetésünk, hogy a gyerekeket a játékon keresztül inspiráljuk és fejlesszük. Izgalmas és szórakoztató kihívásnak tekintjük megtalálni azt a megoldást, amely ösztönzi a még kreatívabb LEGO játékélményt, ezzel egy időben tekintettel van a szülők érzékenységére a háztartás kinézetére vonatkozóan, valamint lehetőséget ad a gyerekeknek és szüleiknek a közös játékra. Tudjuk, hogy a kreativitás olyan kritikus készség, amelyre a jövőben szükség van, de emellett azt is tudjuk, hogy a bütykölés, a kísérletezés, a kreativitás és az új dolgok kipróbálása bizony rendetlenséggel járhat. Az IKEA-val közös együttműködésünk során ezért szeretnénk megbirkózni azzal a fenntartással, amellyel néhány szülő megközelíti a játékot, ezt a – csodálatos – rendetlenséggel együtt járó – kikapcsolódást” –mondta Lena Dixen, a LEGO Csoport senior termékfejlesztési alelnöke.

“Az embereket összehozni a játékon keresztül és lehetővé tenni a még több játékot, számunkra és a LEGO Csoport számára egyaránt olyan kulcsfontosságú dolog, amely alapvetően része saját vízióinknak, küldetéseinknek és értékeinknek. Ezért szeretnénk kideríteni, hogy mi történhet, ha mi együtt dolgozunk annak érdekében, hogy az emberek többsége igent mondjon a játékra” – mondta Fredrika Inger, a svédországi IKEA Gyermekek IKEA-ja üzletvezetője.

Az együttműködés első eredményeivel a következő néhány évben az IKEA üzletekben találkozhatnak majd a vásárlók.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend