Na, ez az édes PR. Vagy mi?

Kategória: Brandtrend.

A hazai üdítőital-gyártók cukorcsökkentési vállalásokat tettek. Közleményükben azt írták, hogy a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség ma bejelentett önkéntes vállalása szerint az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020 év végéig 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél. Tehát nem minden terméknél. Átlagosan. Az 50  százalék viszont jól hangzik.

2010 és 2017 között a termékek 100 milliliterre vetített átlagos cukor- és kalóriatartalma 40 százalékkal csökkent. Ez már a múlt. Érted? Tehát valójában most csak 10 százalék csökkentést vállalnak átlagosan a következő 2 évre.

Szóval átlagosan mennyi? 50. Mi 50? Mi mennyi? A 2010-es bázis az annyi.

Itt van például a Bubee egy 100 százalék magyar, hazai gyártású innovatív, trendi és egészséges összetételű szénsavas üdítőital, amit a márka születése óta csökkentett cukortartalommal, körültekintően kiválasztott, a legjobb minőségű édesítőszerekkel ízesítenek, már több országban megtalálható, itthon meg valahogy nem töri át az állítólag magyar termékeket istenítő hiperek és szuperek ingerküszöbét.

Az átlagosan cukrosabb üdítőkön bizonyára több a cukor. Az sem baj, ha átlagosan nem magyar.
(Kőszegi András, BrandTrend)

Source: Brandtrend