A BrandTrend-del készülhetnek a magyar márkák a World Brand Congress-re

Kategória: Brandtrend.

A 27. World Brand Congress-en a világ különleges és nagy márkái találkoznak, ahol a különböző térségek vezetői elitje találkozik, hogy megtalálják a válaszokat a kritikus üzleti kihívásokra.

A BrandTrend-et mint a márka és fenntarthatósági témákkal és azok metszéspontjával foglalkozó tanácsadó céget 2015-ös részvétele és előadása után a World Brand Congress advisory council-jébe választották. Azóta a BrandTrend olyan vállalatokkal dolgozott ki pályázatokat, illetve nyerte el az elismerést a konferenciasorozaton, mint a Telenor, a Coca-Cola HBC, a HELL ENERGY, az E-ON, a Magyar Nemzeti Agrárkamara és a COOP.

Az esemény kizárólagos magyarországi partnereként a BrandTrend lehetőséget ad hazai és itthon működő vállalati márkáknak és aktivitásaiknak, hogy bemutatkozzanak globális színtéren, így a Magyarországon végzett értékes aktivitásukat példaként mutassák meg egy nemzetközi fórumon, ezzel is növelve reputációjukat.

Ebben az évben a BrandTrend, az esemény kizárólagos partnereként kiszélesített partnerséggel készül a World Brand Congress eseményre és a pályázatok előkészítésére. Ahogy dr. Jánosy Zsuzsanna, a BrandTrend ügyvezető igazgatója elmondta: „Bár egy erős márka akár generációkon át képes az érintettjeinek bizalmát megtartani, és a társadalommal együtt épülni, változni, azért  a márkaépítés módszertana, a sikeres márkák építésének titka változik az idők során. Ezért is jó a márkánkat megmutatni a világ egyik leggyorsabban fejlődő régiójában sok nemzet márkáival és ügynökségeivel körülvéve. A múlt sikerei azt mutatják, hogy jó úton járnak a magyar márkák. Érdemes más kontinensek márkaépítésére odafigyelni, tapasztaltunk szerint ők is nagyon kíváncsiak a közép-európai márkákra és vállalatokra. Az elmúlt évek magyar elismerései is ezt igazolják. 2017-ben már vezetői személyes „leadership” díjakat is nyertünk. Örülünk, hogy a vezetők szerénysége és szemérmességét felülmúlja a kedv a példamutatáshoz és más vezetők inspirációjához, hiszen a fenntartható vállalatvezetési modell előre viszi a gazdaságot is.”

Kategóriák

  • Az év marketing kampánya
  • A legjobb közösségi média használat marketing kampányban
  • Márkaélmény díj
  • Márka leadership díj a gyermekek és nők támogatására
  • Az év reklámügynöksége
  • Az év ügynökségi innovációja
  • Az év digitális ügynöksége
  • Feltörekvő márka díj az elektronikai szektorban
  • Tartalommarketing díj
  • Az év FMCG márkája
  • Márka kiválósági díj a bank, biztosítás és pénzügyi szektorban
  • Ügyfél „insight” díj
  • Marketingkommunikációs díj hatékony használata
  • Fenntartható marketing kiválósági díj
  • Márkakiválósági díj ingatlan és építőipari szektorban
  • Márkakiválósági díj a gépjármű szektorban
  • Márkakiválósági díj a szállítmányozás és logisztikai szektorban
  • Az év ügyvezetője
  • Márka leadership díj
  • Az év márkaépítője
  • Az év digitális marketing cége
  • Női leadership díj

A díjra számos szervezeti és személyes kategóriában is lehet pályázni. A jelentkezők márka és márkaértékeinek, aktivitásainak megfogalmazását, a regionális sajátosságokhoz mérten az értékek kiemelését, ezek formalizálását, a pályázat előkészítését és képviseletét a BrandTrend a 2018-as jakartai konferenciáig támogatja és a márkákat ott képviseli.

Kapcsolat:
BrandTrend
Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna

Társtulajdonos, ügyvezető igazgató
dr.trunk.zsuzsanna@brandtrend.hu
+36 30 664 5970
(BrandTrend)

Source: Brandtrend