A Rossmann következő állomása az EFOTT

Kategória: Brandtrend.

A Rossmann idén sem hagyja cserben a fesztiválozókat, sőt, teljes szépségvilágot alakított ki számukra több eseményen is. Természetesen a látogatók számíthatnak a fesztiváldrogéria kínálatára és szolgáltatásaira is. A tapasztalatok szerint, ahogy fejlődik a rendezvények infrastruktúrája, egyre nagyobb az igény arra is, hogy a részvevők a legjobb formájukat hozzák bulizás közben.

Rossmann_BeautyLand2

Találkozzunk az óriás rúzsnál! – ez lett a VOLT legújabb szállóigéje, hiszen a Rossmann Beauty Land világító, 5 méter magas szépségtotemei ikonikus tájékozódási pontot, meg persze jó fotós témát jelentettek a fesztiválozóknak. A közönség számára nyitott, a nagyszínpadra kilátást nyújtó tetőteraszt egy hatalmas szempillaspirál tette még feltűnőbbé, a megpihenni vágyók pedig körömlakk pamlagon, púder puffokon és óriás babzsákokon találhattak nyugodt perceket.

„Egy nő kisugárzásához, magabiztosságához és jó közérzetéhez nagy mértékben hozzájárul, hogy szépnek érezze magát, amit a fesztiválkörülmények között nem mindig olyan könnyű biztosítani. Ezért találtuk ki négy évvel ezelőtt a Rossmann Szépségszigetet, ahol térítésmentesen hajat és sminket biztosítottunk a látogatóknak. Évről évre fejlesztettük a szolgáltatásokat, úgyhogy idén már valóságos – bulisminkre és frizurára szakosodott – szépségszalon várja nem csak a lányokat, hanem például menő hajszínezőkkel a fiúkat is” – emelte ki Kadlok Nelli, a Rossmann PR-vezetője.

Rossmann_BeautyLand4

„A fesztiváldrogéria a VOLT-on, az  EFOTT-on, a Balaton Soundon, a Szigeten áll rendelkezésére a közönségnek a nyári fesztiválszezon alatt. A három vízparti fesztiválon – a Balaton Soundon, az EFOTT-on és a Strandon – víziröplabda-pályás sportos aktivitást is szervezünk, míg a Rossmann Beauty Land a VOLT után most Velencére, az EFOTT-ra látogat el, ahol július 10-16. között az egyetemisták legnagyobb találkozóján várja a fiatalokat” – tette hozzá Kadlok Nelli.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend