A BBTV-vel tárgyalt a Post for Rent

Kategória: Brandtrend.

Az egyik legmeghatározóbb videófesztiválon, a VidCon-on vett részt a Post for Rent, egyedüli magyar cégként. Az influencer marketing platform a világ harmadik legnagyobb videó kontent gyártójának, a BBTV-nek (BroadbandTV) meghívására érkezett Kaliforniába, a június végén rendezett videós gatheringre. A Post for Rent és a média óriás annak amerikai és angol influencer bázisának bevonásáról tárgyalt, amely óriási mérföldkövet jelenthet a tengerentúli piacok térhódításában.

A Post for Rent és a Broadband TV közös kiállítási standon jelent meg a nagyközönség előtt. A videóvilág meghatározó eseményén több tízezer résztvevő; Youtube-osok, vloggerek, gamerek, influencerek, fanok előtt mutatkozott be a hazai alapítású platform, interaktív standokon. A két cég az amerikai és angol influencer bázisok integrálásáról is egyeztetett, melynek köszönhetően a Post for Rent rendszerében a potenciális influencer és reach szám szignifikánsan növekedhet a jövőben.

“Amerika az influencer marketing mekkája; ahol a volumenek jóval nagyobb léptékűek elérésben, integráltságban, kampányokban és persze budgetben. Ezek a méretek már szinte nélkülözhetetlenné teszik az automatizált platformok használatát, mint amilyen a Post for Rent is. Ezért lát bennünk potenciált a több, mint havi 34 milliárdos nézettséget elérő BBTV“ – mondta az amerikai tervek kapcsán Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.

A cég nem a nulláról kezdi az amerikai piachódítást, már most több száz amerikai véleményvezér vonható be social kampányokba a platformon keresztül, a világ bármely pontjáról, potenciálisan 52 millió követőt elérve. A korábbi piacbővítéseknek köszönhetően az adat-vezérelt rendszeren keresztül a közelmúltban is több amerikai kampány futott, többek közt a CrowdSurf megbízásából. A felületen elérhető influencerek száma jelenleg meghaladja a 26.000-et, a potenciális reach szám pedig megközelíti a 336 milliót.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend