Szakmai elismerést kapott a Futureal imázsfilmje

Kategória: Brandtrend.

Szakmai elismerést szerzett a Futureal-csoport számára készített imázsfilm az Online Video Awards versenyen. Az idén tizedik alkalommal megrendezett hazai eseményen ezüst díjjal jutalmazták az Umbrella Kreatív Műhely alkotását.

Az Umbrella műhelyében megvalósított imázsfilm rendhagyó módon követi végig az alkotás folyamatát az ötlettől a megvalósításig. A Futurealt megtestesítő főszereplő egy absztrakt világból kiindulva építi fel a valóságot, miközben a cégcsoport legmeghatározóbb alkotásait járja be, a kereskedelmi-, lakóingatlan- és irodafejlesztésektől egészen a teljes városrészeket újjáélesztő projektekig. A képeken feltűnnek a Corvin Sétányt körülölelő, ismerős lakóépületek és irodaházak, a népszerű Corvin Plaza, valamint a jövőbe mutató dél-budai városfejlesztési projekt két ikonikus épületeként az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont és a Budapest ONE irodapark is.

A film két hónapos előkészítés és egy négynapos forgatás eredményeként született. A kreatív csapat a befotózott kültéri és beltéri helyszínek alapján, építőmérnökök bevonásával alakította ki az imázsfilmben látható geometriai formákat. A letisztult, nonfiguratív betontér egy duplex pozíciós technikával, lépésenként veszi fel végső formáját. A kész videó a Wavemaker médiaügynökség szervezésében a Futureal-csoport online és közösségi média kampányaiban is kiemelt szerepet kapott.

„Az Online Video Awards a díjjal nem csupán a cégcsoportot méltó módon bemutató imázsfilmet ismeri el, de felhívja a figyelmet az ingatlanfejlesztői szektorban még felfedezésre váró kreatív megoldásokra. A Futureal a jövőben az iparág úttörőjévé kíván válni a marketingkommunikáció területén is” – mondta Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője.

„A Futureal új kisfilmje egyfajta különlegesség, mivel az iparági trenddel ellentétben, nem egy adott projekt ismertetésére, hanem az egyedülálló fejlesztéseket valóra váltó cégcsoportunk bemutatására törekszik.  A kreatív alkotómunka eredményeként, az imázsfilm jelenetről jelenetre fedi fel a Futureal-csoport filozófiáját, amelynek mentén a több mint 300 fős csapatunk újragondolja a minket körülvevő világot” – hangsúlyozta Szentmiklósy Attila, a Futureal arculati igazgatója.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend