Elnyerték az üzleti élet Oscar-díját

Kategória: Brandtrend.

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult kampánya, a 2016-ban megkezdett stratégiát folytatva, az egészségügyi öngondoskodás fontosságára hívta fel a figyelmet. Ezúttal az állami egészségügyi intézményekben tapasztalható hosszú és kiszámíthatatlan várakozási idők és a munkaidő összeegyeztetésének kihívásaira helyezve a hangsúlyt.

A „Munka nem várhat” kampány koncepcióját, insightját az Café PR az OTP Egészségpénztár adataira, valamint az OTP Öngondoskodási Index eredményeire alapozva alakította ki.

A kutatás rámutatott, hogy bár a lakosság az egészségügyi öngondoskodást kiemelten fontosnak tartja, mégis kevesen rendelkeznek ilyen célú megtakarítással. Ugyanakkor évről évre többen és többen költenek magán-egészségügyi kezelésekre.

Az insight alapú kampány részeként a Café Communications bevonásával kialakított kreatív koncepcióban az OTP Egészségpénztár a várótermi várakozás nehézségeire hívta fel a figyelmet.  Emellett a kampány során a folyamatos sajtómunka mellett a Sportkórház betegei találkozhattak Magyarország első „VR várójával”, ahol az érdeklődők egy VR szemüveg segítségével üthették el a várakozás perceit.

A zsűri értékelésében kiemelte a téma relevanciáját, a megközelítés újszerűségét, valamint a kampány mérhető üzleti eredményeit méltatta.

A Stevie Awards győzteseit a világ minden tájáról érkező 270 fős zsűri értékelései alapján választották ki 74 ország 3.900 nevezése közül.

A 2017 májusa és októbere között futott kampány korábban a régió legnagyobb PR versenyének számító Eventiada Awardson, 11 ország 1.000 pályázója között nyerte el az első helyet a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában, valamint döntőbe jutott a SABRE Awards-on is.

A kampány hatását jól mutatja, hogy 2017-ben, alig egy év alatt 36 százalékkal emelkedett az OTP Egészségpénztárhoz érkező egyéni befizetések összege. A kampány, és ez a tendencia az idei évben is folytatódott.
(BrandTrend)

Source: Brandtrend