Közös véradó akció

Kategória: SocialBranding.

"A vakáció idején szerencsére nem csökken a véradó kedv, ám mivel sokan nyaralnak, így a véradással nem tudnak foglalkozni. A nyári vérkészlet biztosítása érdekében a Vöröskereszt felkeresi azokat a helyeket, ahol számos ember megfordul, és vélhetõen vért is ad. Az Indesit Company Magyarországnak köszönhetõen idén nyáron sikerült eredményesen motiválni a fesztiválok látogatóit, hiszen aki vért adott, részt vett egy sorsoláson, és Hotpoint Ariston mosó- vagy mosogatógépet nyerhetett. A kapolcsi Bûvészetek Völgyében tíz nap alatt 701 önkéntes adott vért, akik közül 489-en új véradók voltak. A bonyhádi Tarka Fesztiválon egy nap alatt mintegy 110 véradó segített. A kecskeméti Nemzetközi Repülõnapon két nap alatt 164-en, míg a szombathelyi Savaria Fesztivál három napján 358-an adtak vért. Ez utóbbi két esemény különösen kedves volt számomra, hiszen a Repülõnapon katonák, a Savaria Fesztiválon pedig "római légiósok" is adtak vért. Mindenkinek köszönjük a részvételt, és reméljük, hogy a véradók száma a késõbbiekben is növekedni fog" – mondja Koltai Attiláné, a véradásszervezés országos szakmai vezetõje.

IMG_4971


Kapolcson, a Bûvészetek Völgyében a pécsi illetõségû Bujdosó Gábor, a bonyhádi Tarka Fesztiválon pedig a hõgyészi Tillmann Zoltán lett gazdagabb egy Hotpoint Ariston géppel. A kecskeméti Nemzetközi Repülõnap és a szombathelyi Savaria Fesztivál véradói közül az ATV Reggeli Jam címû mûsorában sorsolták ki a nyerteseket. Dekker Krisztiánnak és Hujber Szabolcsnak jól indult a napja, hiszen az élõ reggeli adás során telefonon értesítették õket nyereményeikrõl.

Az Indesit Company Magyarország és a Magyar Vöröskereszt legközelebb a fõvárosi SzeptEmber Feszten (szeptember 5-6-7.) és a szolnoki Gulyásfesztiválon (szeptember 13.) fog közös véradást tartani.
(BrandTrend)