300 mesekönyvet gyűjtöttek össze

Kategória: SocialBranding.

Admin kategória: Képes hír.

Karácsonyi könyvgyűjtéssel egészült ki az idei Ferenczy-kupa. Az utánpótlás kézilabda tornán a résztvevők nemcsak felkészültségükről, de emberségükről is tanúbizonyságot tettek. Közel 300 mesekönyvet gyűjtöttek össze a kézilabdázók, így a K&H gyógyvarázs mesedoktorok program keretében több mint 1000 mese juthat el azokhoz a gyerekekhez, akik kénytelenek kórházban tölteni az ünnepeket.

Összesen 140 csapat 1500 fiatal sportolója mérkőzött meg a december 16-tól 18-ig tartó Ferenczy-kupán, az utánpótlás kézilabda tornán. A Magyar Kézilabda Szövetség a karácsony közeledtével szerette volna még különlegesebbé tenni a sporteseményt, ezért nagyszabású könyvgyűjtési programmal egészítette ki a rendezvényt. A jó ügyért való összefogás nem maradt el, hiszen a fiatal sportolók és szüleik felajánlásának köszönhetően összesen közel 300 darab mesekönyv gyűlt össze, amelyeket a K&H gyógyvarázs mesedoktorok program részére ajánlott fel a Szövetség.

kozel-300-db-mesekonyv-gyult-ossze

„A K&H-val való együttműködés kiemelten fontos a  Magyar Kézilabda Szövetség számára, hiszen partnerünk a férfi és női NB I-es liga névadó támogatója. A K&H gyógyvarázs program egy kiváló kezdeményezés, amelyhez szívesen csatlakoznak kézilabdázóink is. A beteg gyermekek felépülésének és a szülőknek is jót tesz, ha mosolyt tudunk csalni az arcukra egy-egy mesével” – mondta Novák András, a Magyar Kézilabda Szövetség főtitkára.

„A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program 2013-ban azért jött létre, hogy a gyerekek testi felépülése mellett lelki egészségüket is támogassuk. Különösen fontos a mese ereje és a gyermeki vidámság megőrzése akkor, amikor a karácsony nem a megszokott otthoni környezetben, hanem a kórházban telik. A K&H ezért még idén eljuttatja a mesekönyveket a kisbetegeknek, hogy a kórházban töltött idő alatt olvasgathassák, nézegethessék azokat, majd gyógyulássukkor is magukkal vigyék a mese varázsát” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)