Nemzetközi fenntarthatósági díj a Providentnek

Kategória: SocialBranding.

Admin kategória: Képes hír.

A Fenntarthatósági Világkongresszus nemzetközi szakmai szervezet, mely az üzleti, non-profit és kormányzati szektorokat bevonva gyűjti, terjeszti és honorálja a világszerte kifejlesztett legjobb fenntarthatósági gyakorlatokat. A Kongresszus évente rendezett konferenciájának idén Dubai adott otthont; az esemény védnöke Mohammed Bin Rashid al Maktoum sejk, az Egyesült Arab Emirátusok miniszterelnöke, Dubai uralkodója volt. A konferencia előadásai és az ott folytatott műhelybeszélgetések évek óta hidakat építenek a nyugati és keleti félteke sokszínű üzleti kultúrái között – az Egyesült Államoktól Németországon és Anglián keresztül Malajziáig és Kenyáig több tucat nemzet képviselteti magát. A konferencia és a díj kezdeményezője dr. R.L. Bhatia indiai születésű humánerőforrás szakember, aki több évtizedes nemzetközi tanácsadói tapasztalattal és partnerhálóval segíti a díjat gondozó szervezetet (World CSR Congress).

A Provident a díjat az évek óta sikerrel működő, átgondolt és gyakorlatba ültetett fenntarthatósági programjáért kapta, mely egyrészt kiemelten kezeli a vállalat legfőbb társadalmi hatásait, külön figyelmet fordítva a felelős hitelezésre, másrészt mert a fenntarthatóság minden spektrumában hatékony eszközöket fejleszt, ide értve többek között a társadalmi befektetéseket, önkéntességet, üzleti etikát, érintetti párbeszédet, környezetvédelmet, transzparenciát. Szirmák Botond, a magyar Provident vezérigazgatója a fenntarthatósági alapelvek példaértékű, felsővezetőként a vállalaton belül és kívül is kiemelkedő hatású képviseletéért vehette át a „CEO of the Year” díjat.

Nemzetközi díj a Providentnek

A díjakat a Provident megbízásából dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András, a BrandTrend márkatanácsadó cég vezetői vették át a helyszínen, akik az világkongresszus magyarországi partnereként képviselték hazánkat az eseményen.

Szirmák Botond, a Provident vezérigazgatója: „Pár éve még vállalati környezetben is tízből kilenc ember elbizonytalanodott néha afelől, hogy valójában mit jelent a fenntarthatóság, noha kifejezetten direkt módon hat az üzleti eredményekre is. Egy fenntarthatósági program célja, hogy hosszú távon, kiszámítható módon, a vállalat tevékenységéből eredő társadalmi, üzleti, környezeti kockázatokat meggondoltan kezelve teremtsünk értékeket minden érintett számára, beleértve az ügyfeleket, munkavállalókat, tulajdonosokat és a társadalom egészét. Örülök, ha most már a nemzetközi mezőnyben is úgy ítélik meg, hogy itt Magyarországon kiemelkedő eredményeket érünk el ezen a téren, és természetesen a kollégáimmal együtt nagyon büszkék vagyunk a díjakra.”

Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András, a BrandTrend társ-ügyvezetői: „Felemelő volt nemzetközi porondon magyar vállalat részére fenntarthatósági díjakat átvenni. Évek óta érezzük, hogy Magyarország lassanként felzárkózik a globális élmezőnyhöz: Ezek az elismerések ismét azt bizonyítják, hogy a magyar cégek már nem csak tanulni, de kifejleszteni és megosztani is tudnak nemzetközileg versenyképes legjobb üzleti gyakorlatokat.”

A Provident Pénzügyi Zrt-nél a társadalmi felelősségvállalásnak évtizedes hagyománya van. A vállalat felelős hitelezést célzó kezdeményezései mellett a Provident Családi Kasszasikerek programja több száz oktatási, közművelődési szakember és mintegy 30.000 háztartás számára juttatott el korszerű gazdasági, pénzügyi, munkaerőpiaci ismereteket. A „Provident Őrangyalok” az elmúlt években száz helyszínen 70.000 munkaórával segítettek egészségügyi, oktatási, szociális intézményeket önkéntesként.
(BrandTrend)