10 millió forinttal támogat két oktatási projektet a KPMG

Kategória: SocialBranding.

Admin kategória: Hír.

Két gazdasági oktatási kezdeményezés kapott idén a KPMG-től 5-5 millió forintos támogatást a Társadalmi Befektetési Program keretében. A Studium Generale az érettségizők pénzügyi képzésére kialakított e-learning programját fejlesztheti tovább, a SZIA InDaHouse Hungary pedig a diákvállalkozás támogató programjához készít módszertani kiadványt a pénzből.

Az élethosszig tartó tanulás és a minőségi gazdasági nevelés jegyében idén két oktatási projektet részesít 5-5 millió forintos támogatásban a KPMG. A társaság több éve futó Társadalmi Befektetés Programjába érkezett pályázatokat két körben szakértő zsűri értékelte, majd a legjobb négy közül a KPMG vezetősége választotta ki a két támogatott projektet.

“Nagyon fontos program ez a KPMG számára” – mondta Michael Carlson, a KPMG partnere a pályázat ünnepélyes eredményhirdetésén.

Mindkét projekt alapeleme a játékosság és az innováció, amely alapvetően fontos a fiatal generáció megszólításához.

„Köszönjük, hogy bíznak azokban a nagyon hátrányos helyzetű gyerekekben, akiknek mi segítünk” – mondta a díj átvételekor Benkő Fruzsina, az InDaHouse vezetője. A szervezet önkéntesei hétvégenként Borsod-megye hátrányos helyzetű régióiban 110-120 gyereknek tartanak foglalkozásokat, hogy önmegvalósító felnőttekké váljanak. A támogatásból fejlesztendő módszertani kiadványt a szervezet közkinccsé akarja tenni, hogy ezáltal a program más régiókban is megvalósulhasson.

„Évente 2000 fiatalnak nyújtunk segítséget az érettségihez, és az egyetemi felvételihez, de az ezt támogató online felület ma egy egyszerű kvíz, ami nem alkalmas arra, hogy felkeltsük a 17-18 éves fiatalok érdeklődését” – mondta Kecskeméti Kyra, a Studium Generale projektvezetője, amikor átvette a támogatásról szóló oklevelet. A szervezet nem titkolt célja, hogy az online felület fejlesztésével és élményszerűbbé tételével olyan fiatalokat is a közgazdaságtan felé tereljen, akik eredetileg nem itt képzelték el a pályájukat.
(BrandTrend)