A Xerox a világ legjobb 50 zöld márkája között

Kategória: Zöld.

A besorolást 15 országban összesen több mint 48 000 vásárló megkérdezésével készítették, amelynek során ezernél több nemzetközi nagyvállalat népszerûségét vizsgálták olyan szempontok szerint, mint a felelõsségvállalás, a munkakörnyezet, a vállalatirányítás és a vezetõség.

Az etikus bánásmód terén is komoly eredményeket ért el a vállalat, ennek köszönhetõen a Xerox ismét elnyerte az Ethisphere Institute "a világ egyik legetikusabb vállalata" elismerését. Ez már a negyedik év, hogy a Xerox szerepel ezen a listán, amely az innováció, a közjóhoz való hozzájárulás és a vállalatvezetés szerint vizsgálja a vállalkozásokat.

2011-ben a Xerox bekerült a világ legjobb 50 zöld márkája közé is. A lista a környezeti fenntarthatóság és a nyilvánosan hozzáférhetõ teljesítmény-mutatók alapján áll össze. Egyúttal a Xerox megkapta a Green IT Awards-ot, azaz a "2011 közszféra projektje" zöld kitüntetését. Ezzel azt a fenntartható, a hivatali áramfogyasztás csökkentésével járó nyomtatási projektet ismerték el, amit a Xerox az Egyesült Királyság Munkaügyi- és Nyugdíjhivatalával közösen vitt végbe.
A Xerox a nyolcadik helyezést érte el a Diversity MBA magazin évente összeállított listáján, amely az 50 legszínesebben vezetett vállalatot rangsorolja. Az összeállítás azokat a cégeket emeli ki, amelyek a legjobb munkalehetõségeket teremtik meg a nõk és színes bõrûek számára.
Ugyanakkor a Xerox száz százalékos besorolást kapott a "2011-es vállalati-egyenlõségi mutató és legjobb munkahely" felmérésben, amit a Kampány az Emberi Jogokért Alapítvány készített. A felmérés az alapján osztályozza a vállalkozásokat, hogy mennyire támogatják a homoszexuális, biszexuális és transzszexuális emberek alkalmazását. A Xerox maximális pontszámmal végzett az élen.

A Computerworld szerint pedig a Xerox egyike a "100 legjobb informatikai munkahely"-nek 2011-ben.  A listát az alkalmazottaknak járó lehetõségek és juttatások alapján, valamint a munkakörnyezetek sokszínûsége szerint állították össze.
(BrandTrend)