Rovat: Brandtrend

Élménypark és textilcég az Intren ügyfelei között

Kategória: Brandtrend.

A miskolctapolcai Avalon Park és Avalon Resort & SPA a teljes social média ökoszisztémájuk megújításával bízta meg az Intren digitális marketingügynökséget 2018 őszétől. Feladataik közé tartozik az Avalon komplexum Facebook, Instagram és YouTube csatornájának stratégiai átalakítása és havi támogatása – ezzel az eddigi sales fókuszú együttműködés teljes körű márkakommunikációs megbízássá bővül. A finn textilszolgáltatóval, a Lindströmmel kötött friss megállapodással az Intren teljesen új iparágat hódít meg. Az itthon csak bizonyos B2B piacokon ismert, de világviszonylatban 24 országban jelen levő, elsősorban ipari textíliákkal foglalkozó vállalat eddig corporate- és field sales-szel dolgozott. A digitális marketing Magyarországon új irány számukra annak ellenére, hogy kiemelkedően fejlett a digitális infrastruktúrájuk. A
Olvass tovább

Szép és egészséges gasztronómia

Kategória: Brandtrend.

A METRO alapanyag-trendekben jártas szakértői már év elején azt mondták, hogy 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz. Ez beigazolódni látszik, hiszen az egészségtudatosság egyre meghatározóbb eleme a fogyasztói magatartásnak. A finomított cukrok helyett előtérbe kerülnek a csökkentett cukortartalmú nassolnivalók, melyek iránt a vendéglátásban is észrevehetően megnőtt a kereslet. A vegán, a paleo és az egyéb alternatív étrendek folytatják hódító hadjáratukat, ezért a gyártók és az éttermek is egyre kreatívabb hozzáállást mutatnak az alternatív alapanyagok terén – derül ki a METRO friss trendriportjából. Divatos élelmiszerek 2018-ban az úgynevezett szuperélelmiszerek korszakát éljük, egyre többféle alapanyag-alternatívával találkozhatunk. A legújabb trendek szerint a manióka
Olvass tovább

Mi a tipikusan magyar?

Kategória: Brandtrend.

November elején reklámfilmmel indult a Magyar Telekom új márkakampánya, amely szembeszállva a sztereotípiákkal pozitív példákat, sikertörténeteket mutat be a „tipikusan magyar” fogalmának újragondolásához. Az új kampány reklámfilmjét a megjelenés óta szokatlanul nagy érdeklődés övezi, társadalmi vitát indítva a közösségi médiában. A reklámfilm célja, hogy párbeszédet indítson a témában, hogy az emberek elmondhassák, ők mit gondolnak a kérdésről. A kampány fő üzenete, hogy a Most Generációnak mindenki tagja, a pesszimista gondolkodás megváltoztatásához ma adottak a lehetőségek, amihez a Telekom biztosítja a digitális eszközöket. „Ezúttal az eddigiektől eltérő, merész vállalást tett a Magyar Telekom azzal, hogy felteszi a kérdést, mi a „tipikusan
Olvass tovább

Második a régióban a magyar reklámpiac

Kategória: Brandtrend.

November 8-án a Café Communications, valamint a közép-és kelet-európai, független reklámügynökségeket tömörítő hálózata, a weCAN Varsóban mutatta be éves reklámpiaci jelentését, a CANnual Report-ot, amely immár negyedik alkalommal elemzi a kommunikációs szektor legújabb regionális trendjeit. A kiadványból kiderül, hogy az erőteljes reklámpiaci növekedés motorja a térségben Oroszország, ahol csak a digitális hirdetésekre 700 millió euróval többet költöttek tavaly, mint 2016-ban. Mellettük a közép-és kelet-európai országok szintén lendületes fejlődést mutattak Horvátország és Bosznia-Hercegovina kivételével. Utóbbi kettőnél a térség egyik legnagyobb vállalatának, az Agrokor-nak csődközelbe kerülése visszaesést eredményezett a lokális reklámköltésekben. Online versus tévé A CANnual Report rámutat arra a trendre is,
Olvass tovább

Szakmai emlékestet tartanak Sas Istvánról

Kategória: Brandtrend.

Három egyetem, a Budapesti Gazdasági Egyetem, a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Babes-Bolyai Tudományegyetem közös szervezésében emlékeznek Sas Istvánra, aki filmrendezőként, reklámpszichológusként és oktatóként egyaránt kiemelkedőt alkotott. A szakmai emlékestet a Budapesti Gazdasági Egyetem Markó utcai campusán rendezik, 2018. november 16. pénteken 17 órától. A 2018 tavaszán elhunyt Sas István a magyar reklámszakma meghatározó szereplője volt, a Cannes-i Reklámfesztiválról egymaga 1 ezüst, 7 bronz és 3 Nemzeti díjat hozott el, amit azóta sem tudott senki megközelíteni. A hetvenes, nyolcvanas években 2000-nél is több reklámfilmet készített, amivel valószínűleg világrekordot tart. Később számos reklám témájú könyve jelent meg, vezető szakmai konferenciák állandó előadója,
Olvass tovább

Titkos házimozi-fesztivált rendez az LG

Kategória: Brandtrend.

Az LG egy nem mindennapi rendezvényen mutatja be, miért is jelentenek jó alternatívát az otthoni mozizásra a projektorok. A CineBeam Házimozi Fesztiválon a gyártó egy különleges hangulatú villa szobáit alakítja át mozitermekké, így négy helyiségben összesen 16 filmvetítést tart legjobb projektoraival. Az ingyenes esemény helyszíne titkos, csak a regisztráltakat tájékoztatják majd arról, hova kell menniük. (BrandTrend) Source: Brandtrend
Olvass tovább

Több ezer virág „nyílott ki” Gyöngyösön

Kategória: Brandtrend.

Akár világrekord is lehetne, de csak a szórakoztatás volt a célja a gyöngyösi óriásvirágokat készítő csapatnak, amikor október végén sok ezer virágot állítottak ki. Csodaországot teremtettek, ahol kisebb és nagyobb hercegnők sétálhattak a hatalmas virágok között. Rózsák, pipacsok, mezei virágok mind-mind kartonból, krepp papírból és selyemgumiból. Izgalmas színkavalkád várta a látogatókat október utolsó vasárnapján Gyöngyösön az egyre népszerűbb, óriásvirágokat készítő csapat több ezer virágját felvonultató kiállításon. „Úgy gondoltuk, belopunk egy kis vidámságot az őszi hangulatba és bemutatjuk a több ezer munkaóra alatt elkészült virágkollekciót Az elmúlt 15 hónapban számtalan szabadnapot, ünnepnapot és estét töltöttünk a virágok elkészítésével, de megérte, mert
Olvass tovább

A délkelet-európai startupok az IBM Cloud-ot választják

Kategória: Brandtrend.

A THINK South East Europe konferenciáján az IBM bemutatta felhőalapú megoldásait, melyeket a délkelet-európai startupok is széles körben alkalmaznak. A régióban számos vállalkozás fordul az IBM Cloud nyújtotta technológiák – AI, blockchain, Internet of Things (IoT) – felé annak érdekében, hogy globális szinten is látható növekedést érjenek el az innovációk segítségével. Ilyen megoldásokat választott már például a Blinking névre hallgató blockchain alapú digitális azonosító szolgáltató; az elektromos kerékmeghajtás fejlesztője és gyártója, az Elaphe; valamint a kardiológiai orvosi eszközöket fejlesztő HeartBit. „A startupok és egyéb vállalkozások értékként tekintenek az IBM felhőalapú informatikai megoldásokkal kapcsolatos nyitott hozzáállására, amely erős iparági szakértelmünkkel párosulva
Olvass tovább

Megalakult a MPRSZ Public Affairs tagozata

Kategória: Brandtrend.

Ezzel ötre nőtt a Magyar PR Szövetség tagozatainak száma. A szakmai fórumot is biztosító tagozat feladata, hogy megszólítsa, és horizontális kapcsolatot hozzon létre többek között a kormányzati szervek, egyéb állami és önkormányzati, valamint azok háttér intézményeinél dolgozó kommunikációs szakemberekkel, akik a PR szakma elismertségét támogatják, segítik. (BrandTrend) Source: Brandtrend
Olvass tovább